Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з жовтня 30, 2016

Бібліотечний урок

Важливим акцентом у проведенні місячника стала творча співпраця бібліотекарів, педагогів та підтримка батьків щодо стимулювання читацької активності школярів.

Благодійна акція: "Подаруй книгу бібліотеці"

31 жовтня 2016 року відбувся третій Всеукраїнський місячник шкільних бібліотек під гаслом «Книга і читання – важливий чинник у вихованні духовних цінностей учнів».  Мої учні читають багато додаткової літератури, розширюють свій словниковий запас, завжди відкривають, щось нове, цікаве і, навіть, кумедне. Бо зають, що книга- це джерело знань. Цікавинками завжди діляться зі своїми однолітками.

Методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2016/2017 навчальному році

Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437  Методичні рекомендації щодо викладання у початковій школі у 2016/2017 навчальному році У сучасних умовах ефективність початкової освіти пов’язується з реалізацією компетентнісного підходу. Компетентнісні результати навчання визначено у Державному стандарті початкової загальної освіти (2011р.), вимогах до засвоєння програмового змісту з кожного навчального предмета (2012р.), до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів (2014р.). Нині постає потреба у визначенні резервів підвищення ефективності навчального процесу на засадах компетентнісного підходу і розкритті механізмів їх використання у професійній діяльності педагогів.

Чим особливі гриби?

Мета: сформувати в учнів уявлення про гриби як особливе царство живої природи; формувати уявлення про ознаки грибів (різноманітність грибів у природі, будову, розмноження, класифікацію та значення грибів в природі і цінність їх для людей, охорону грибів; формування поняття їстівні гриби, отруйні гриби, вміння розрізняти їстівні та отруйні гриби; збагачувати знання і словниковий запас школярів; виховувати допитливість. Обладнання: аудіо запис «Звуки лісу», плакат «Гриби», фото-малюнки грибів для інсценізації, таблиця «Їстівні та отруйні гриби», інвентар для гри «Гриби для білочки та їжачка», плакат «Що знали, що дізналися».

Урок з ЦО

Тема: Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти. Мета : Ознайомити учнів з надзвичайними ситуаціями ( пожела, землетрус, повінь, гроза, снігопад), розвивати логічне мислення, пізнавальний інтерес, навички поведінки під час надзвичайних ситуацій, відпрацьовувати алгоритм евакуації в разі їх виникнення, виховувати дбайливе ставлення до себе і свого здоров’я . Обладнання : ілюстрації до теми, аудіозапис «Сигнал «Увага всім»», презентація, Мультфільм «Тривога в лісі».

Ігри для знайомства, створення позитивної ситуаціїї спілкування, емоційного розвантаження.

Гра «М’яч».   Діти стоять в колі, обличчям один  до одного. М’яч передається по колу, той, хто його тримає, чітко та голосно назіває своє ім’я. Передаючи м’яч сусіду, потрібно обов’язково дивитись йому в очі. Після цього можна кидати м’яч будь-кому з учасників групи, голосно називаючи його ім’я. Кидати м’яч треба якомога точніше, щоб його було легко ловити.

Вправи на згуртування колективу

Етюд «Посмішка по колу». Всі беруться за руки і «передають» посмішку по колу: кожна дитина повертається до свого сусіда праворуч чи ліворуч і, побажавши щось хороше та приємне, посміхається йому. При цьому можна образно «взяти посмішку» в долоні і обережно передавати її по колу, з рук в руки. Така форма прощання може стати традиційним ритуалом за час роботи тренінгової групи. Керівник цікавиться враженнями дітей від заняття, дякує групу за роботу та запрошує на наступну зустріч.

Доброта врятує світ

Мета. Розширити знання учнів про доброту,її значення в житті людини. Стимулювати дітей до добрих вчинків. Вчити робити висновки. Розвивати зв’язне мовлення, вміння висловлювати свої думки. Виховувати чуйність,доброзичливість,співчуття до оточуючих. Обладнання:  клубок з нитками, маркери, мікрофон, свічка, грамзапис, тлумачний словник . 

Хай добрим Ваше серце буде.

Тема: Хай добрим Ваше серце буде. Мета: поглибити знання учнів про добро, сприяти розвитку мотивації до добрих та гуманних вчинків; розвивати уявлення про те, що добра і чуйна людина завжди допомагає іншим, поважає, піклується про тих, хто потребує допомоги; виховувати бажання творити добро. Обладнання: оповідання В.Сухомлинського